Preprečite negativne posledice dolgotrajnega sedenja s pomočjo masaže

masaza hrbta

Ste vedeli, da večina prebivalcev modernega sveta presedi povprečno 8 ur na dan? Ta statistika je še iz časov, ko ni bilo epidemije in se je vsaj nekolikšen delež ljudi gibalo zaradi obveznosti zunaj doma. V času epidemije pa se je povprečni čas sedenja le še povečal. Med raziskovalci ni dvoma, da daljše sedenje škoduje vašemu zdravju. Preberite si 4 pogoste težave, ki jih povzroča prekomerno sedenje in kako jih je mogoče zdraviti z masažnimi napravami (masažna pištola, masažna žogica, masažni valj,…):

1. Posturalna neravnovesja

Človeško telo ni zasnovano tako, da bi bilo dalj časa v sedečem položaju. Dolge ure za pisalno mizo lahko povzročijo upogibanje hrbta in stiskanje v predelu ramen zaradi držanja rok v neobičajnem položaju za tipkanje po tipkovnici.

Rešitev: Masažna terapija, usmerjena na področja ramen in hrbtnih mišic, za sproščanje napetosti, ki so posledica posturalnih neravnovesij, lahko to napetost razbremeni in prepreči nadaljnja neravnovesja in poškodbe ter na splošno izboljša vaše počutje.

2. Bolečine v hrbtu - posledica sedenja v ergonomsko neprijetnih položajih

Te bolečine lahko povzročijo otrdelost, če vaša slaba drža povzroči poškodbe živcev. Sila, ki deluje na spodnji del hrbta zaradi gravitacije, ki vleče težo trupa navzdol v medenico, lahko povzroči bolečine v križu in otrplost ter poškodbe ishiadičnega živca.

Rešitev: Pri masaži je priporočljivo, da se izogibate direktnega stika s hrbtenico ali medenico in z masažo okrog spodnjega hrbta, povečate pretok krvi na tem območju in s tem zmanjšate bolečino in napetost. 

3. Visok krvni tlak - če sedite, pride do pomanjkanja pretoka krvi

Gibanje in vadba spodbujata povečan pretok krvi, dolgotrajno sedenje pa ravno nasprotno, kar vodi do visokega krvnega tlaka.

Rešitev: Masaža lahko zmanjša diastolični krvni tlak in tudi zdravi osnovne vzroke za povišan krvni tlak s popuščanjem napetih mišic, izboljšanjem pretoka krvi ter zmanjšanjem čustvenega stresa in tesnobe.

4. Duševno zdravje - študije so pokazale, da daljše sedenje vsak dan poveča vaše možnosti za razvoj depresije in tesnobe

Depresija in tesnoba, ki jo povzroča dolgotrajno sedenje, se lahko prelije v vaše osebno življenje in tam povzroči še več škode.

Rešitev: Masažna terapija velja za učinkovito zmanjšanje depresije in tesnobe. Za tiste, ki trpijo zaradi stresa, depresije in anksioznih motenj, lahko pomirjevalni učinek masažne terapije in posledično povečan pretok krvi močno izboljšajo njihovo duševno stanje in posledično kakovost življenja.

Masaža ni le drgnjenje hrbta

Nesporno je dejstvo, da daljša obdobja v sedečem stanju povzročajo številne telesne in duševne bolezni. Masaža je varen način za blaženje negativnih posledic sedenja in ni le drgnjenje hrbta, ampak ima lahko veliko pozitivnih učinkov na vaše telo.

Tendinitis ahilove tetive ali pa bolečina v ahilovi tetivi je poškodba, ki se pojavi, ko se ta tetiva vname, kar povzroči bolečino v peti. Kako le to preprečiti ali pa zdraviti?

Sklepi imajo ključno vlogo pri delovanju našega telesa, zato je pomembno, da jih zaščitimo in jih ohranimo zdrave. Vas zanima kako?

Nekateri športniki trpijo zaradi nezdrave, kompulzivne odvisnosti od vadbe. Ta se lahko pojavi iz različnih razlogov, vključno z obsedenostjo s popolnostjo, rezultati, izogibanjem drugim vidikom življenja in občutkom zasvojenosti s fiziološkimi spremembami, ki jih povzroča vadba.

Počitek in okrevanje sta bistvena dela vsake vadbene rutine. Vaša rutina okrevanja po vadbi močno vpliva na vaše rezultate in športno uspešnost ter vam omogoča veliko bolj učinkovit trening. Na žalost večina ljudi nima nikakršnega načrta ali rutine za uspešno okrevanje po vadbi.